En els temps que corren, s’ha de reivindicar més que mai l’esperit Stonewall, quan el 28 de juny de 1969 a la ciutat de Nova York, gays, lesbianes i transexuals se varen cansar de persecucions per part de la policia, detencions i escarni, als que eren sotmesos dia per altre. Varen dir prou i varen començar una revolució. Eixa revolució, molta lluita i reivindicació ens ha fet a totes i a tots més lliures.

Lliures per anar pel carrer agafant la mà a la persona que estimes, lliures per poder viure la teua sexualitat sense barreres ni armaris, lliures per poder lluir el teu cos no normatiu, lliures i visibles; amb la valentia d’estimar com vulgues…llibertats i drets que han costat moltíssim d’aconseguir i que sembla que algunes veus d’ultratumba amenacen de limitar o fins i tot revertir perquè sembla que la llibertat no els agrada.

Nosaltres no els deixarem pegar cap pas enrere perquè la diversitat és riquesa i el respecte als altres és fonamental per aconseguir una societat digna, lliure i sana.

Des de Compromís per Nules lluitarem sempre per avançar en drets, en igualtat,en llibertats individuals i collectives, en dignitat i respecte.